4.jpg

بلیچینگ دندان و سفیدکننده دندان

بلیچینگ دندان و سفیدکننده دندان

بلیچینگ دندان و سفیدکننده دندان یکی از مهمترین درمان هایی است که هر فرد برای داشتن لبخند زیبا و دندان های تمیز و یکدست، به آن نیاز دارد.

علی رغم چالش هایی که امروزه دندانپزشکان در پیدا کردن بیمار برای درمان دندان های پوسیده، نیازمند به ایمپلنت، جراحی، ارتودنسی و ... دارند، افراد در سنین مختلف- به ویژه نوجوانان و جوانان و افراد میانسال- به مطب های دندانپزشکی مراجعه می کنند تا دندان های خود را سفید و لبخند خود را درخشان کنند.

با دانستن این نکته، چه چیز باعث می شود تا بیماران و افراد مختلف برای درمان و سفید کردن دندان و بلیچینگ به شما مراجعه کنند؟

برند اولترادنت زمانی که در حال طراحی آخرین محصولات بلیچینگ دندان خود بوده، این نکته را در طراحی محصول فوق العاده و بی نظیر کیت بلیچینگGo اوپال سنس گو فراموش نکرده است.

مبدعان پشت صحنه صنعت کیت های سفیدکننده دندان اپال سنس اولویت خود را بیماران و مطب های دندانپزشکی قرار داده اند تا طراحی محصولی مانند محصول اپال سنس گو نمایی زیبا و احساسی فوق العاده را منتقل کند تا به عنوان نمونه ای منحصر به فرد از بلیچینگ دندان شناخته شود.

بهترین بلیچینگ دندان

اکنون مطب های فعال در زمینه وایتنینگ دندان و سفید کردن دندان ها این گزینه را دارند تا نمونه ای بی نظیر از جدیدترین بلیچینگ های دندان، با ظاهری شیک و احساسی جدید از بسته بندی اپال سنس گو را خریداری کنند.

این محصول حاوی اپلیکاتورهای سفیدکننده یک بار مصرف و بسته بندی جداگانه (تری های Ultrafit™ ما) است که فوراً به دندان ها قالب می زند تا یک تناسب سفارشی و مناسب داشته باشد.

همراه با هر تری یک کارت دستی در کیت های خانگی ارائه می‌شود که دستورالعمل‌های گام به گام استفاده برای بیمارانی که می خواهند در خانه دندان های خود را بلیچ کنند، نشان می‌دهد.

این امر به بیمار امکان می‌دهد تا در اولین بار بدون صرف زمان غیر ضروری با کلینیک های دندانپزشکی برای دریافت توضیحات، از سفید کننده اپالسانس به درستی استفاده کند.

بلیچینگ دندان و سفیدکننده دندان

انواع سفیدکننده و بلیچینگ دندان ها

علاوه بر این، بسته های تری یکبار مصرف و اولترافیت، به پزشکان اجازه می دهد تا بیماران را با سفید کردن دندان ها بدون نیاز به ایجاد تری های سفارشی آشنا کنند.

این یک برد برای بیمار و پزشک از نظر اقتصادی، کارایی و محدودیت های مختلف است!

به لطف این کیت های بلیچینگ دندان ها، وایتنینگ اپالسنس گو به طور استراتژیک می تواند در دسته یک محصول بی نظیر در صرفه جوی اقتصادی و درمان سریع و آسان برای بلیچینگ و وایتنینگ قرار بگیرد.

خبرنامه گلنار نیکان دندان

برای اطلاع از لیست آخرین قیمت ها شماره تماس خود را وارد کنید