Gemini.jpg

لیزر :™Gemini EVO: فرگشت بعدی در دندانپزشکی لیزری

لیزر  :™Gemini EVO: فرگشت بعدی در دندانپزشکی لیزری

دایود لیزرها در حال تغییر شکل جراحی های دندانپزشکی و نوآوری در ایجاد راه هایی برای بهبود کیفیت مراقبت از بیمار هستند. دایود لیزر EVO Gemini  در بحث کارایی و سهولت استفاده در دندانپزشکی لیزری، استانداردهای جدیدی ایجاد می کند.

GMN1.jpg

لیزر Gemini EVO شامل یک پدال پا و سه سَری PBM می باشد.

لیزر Gemini EVO که بر اساس لیزر اصلی ™Gemini ساخته شده است، صفحه کاربری پیشرفته‌تری را با ده‌ها پیش‌ تنظیم، قدرت اضافی، و اولین قسمت تجزیه و تحلیل در نوع خود ارائه می‌کند تا تجربه شما را در حین ردیابی عملکرد و بازده ارتقاء بخشد.

سادگی لیزر Gemini EVO برای پزشکان برجسته است. پیش‌ تنظیمات به کاربران این امکان را می‌دهد که براحتی بین طیف گسترده‌ای از عملکردها بدون به هم خوردن تنظیمات جابجا شوند. "این سهولت استفاده بسیار عالی است. دندانپزشکی به اندازه کافی سخت و پراسترس هست، حتی اگر شغل خود را دوست داشته باشید. پس چرا اصولاً تجهیزاتی را بخواهیم که برای هر بار استفاده کلی فکر باید کرد؟ با [لیزر Gemini EVO] فقط آن را روشن کنید، رمز عبور خود را وارد کنید، و به یکی از پیش تنظیمات بروید. سپس اگر به اندازه کافی برش سریع نداشت، شدت را بالا ببرید، اگر خیلی سریع برش داد، شدت را کم کنید. این خیلی، خیلی ساده است.

GMN2.jpg

نوک استاندارد برای لیزر Gemini EVO

اپلیکیشن و برنامه پیشرفته لیزر Gemini EVO داده‌های لحظه ای را برای اندازه‌گیری و بهبود قابلیت استفاده ارائه می‌دهد. لیزر با یک برنامه روی دسکتاپ یا تلفن شما سِت می شود و جزئیات عملکرد و مراحل را نشان می دهد. این داده ها به کاربران اجازه می دهد تا بازده حاصل از لیزر Gemini EVO را دنبال کنند. این واقعاً جالب است که بازده پیگیری می شود. قابلیتی که به شما امکان می دهد خدمات بیشتر و بهتری را برای بیماران خود ارائه دهید و در واقع سرمایه گذاری را بازیابی می کنید یعنی تعداد زیادی وسایل دندانپزشکی در مطب وجود دارند که هرگز سرمایه خود را باز نمی گردانند. اما با لیزر Gemini EVO قطعاً در مدت زمان کوتاهی این اتفاق خواهد افتاد.

GMN3.jpg

 سَری های فتوبیوماژولاسیون همراه با لیزر Gemini EVO

افزایش قدرت لیزر Gemini EVO نسبت به نسل قبلی خود به برش سریع‌تر برای پزشک منجر می‌شود. با لیزر اصلی جمینی، مشکلی با سرعت برش وجود نداشت اما نسل جدید حتی بهتر از قبلی برش می‌دهد.

خبرنامه گلنار نیکان دندان

برای اطلاع از لیست آخرین قیمت ها شماره تماس خود را وارد کنید